lauantai 16. helmikuuta 2013

50 faktaa minusta.

1. Mä poltan liikaa tupakkaa ja mua saa aina odottaa.
2. Oon koulussa järvenpään keudassa.
3. Valmistun sisutajaksi 2014.
4. Minulla on 3 sisarusta.
5. Joista 2 on veljiä.
6. Mun toiset nimet on Sara Susanna.
7. Mulla on oikeesti tummat hiukset.
8. Vanhemmat on eronnu ja asun vielä äidin luona.
9. Mulla on opintolaina.
10. Meiän koiran nimi on seppo.
11. Oon just eronnu 2 vuoden suhteesta.
12. Oon hyvin ujo.
13. Sairastan psoriasista.
14. Rakastan mekkoja.
15. Ja kenkiä.
16. Oon älyttömän herkkä ihmisenä.
17. Mulla on siniset silmät. 
18. Jotka oli joskus aikoinaan ihanan kirkkaat.
19. Omistan kihartuvat hiukset.
20. Mutta suoristelen niitä aina kärsivällisesti.
21. Mulla on myös toinen blogi.
22. Mutta perustin tän uuden koska toi on niin angstinen.
23. Oon oikeesti isin tyttö.
24. Mulla on törkeen hyviä ja tärkeitä kavereita.
25. Vaikken aina sitä näytäkkään tai sano ääneen.
26. Rupesin vetämään röökiä joskus 12 vuotiaana.
27. Aivan liian nuorena.
28. Nyt pyrin lopettamaan.
29. Teen rakennekynsiä itselleni ja kavereilleni.
30. Mulla on myös kani.
31. Sen nimi on Dumle.
32. Ja se on jättiläinen , about 6 kilonen.
33. Mulla on tarve miellyttää muita.
34. Ja pelkään että musta ajatellaan pahasti.
35. En oo paha.
36. En haluu olla.
37. Rakastan vauvoja.
38. Ja lapsia muutenkin.
39. Musta tulee joskus vielä maailman paras äiti.
40. En koskaan jaksa meikata.
41. Mä vaan oon.
42. Rakastan musiikkia.
43. Varsinki tiettyjen biisien sanoja.
44. Mulla on usein ikävä menneitä päiviä.
45. Ja menneitä ihmisiä.
46. Luen paljon kirjoja.
47. Ja vietän usein aikaa kirjastossa pyörien.
48. Tykkään myös kaikennäköisistä käsitöistä ja askarteluista.
49. Oon kai luova ihminen.
50. Ja mulla on paljon unemia ja haaveita mun tulevaisuudelle.

Tuulia kuittaa ja kiittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti