keskiviikko 7. elokuuta 2013

tuitui

Taas sitä on yksi kesäloma kulutettu, tänä kesänä en vaan ollut töissä niin tuli lomailtua oikeen kunnolla. Pakkohan se oli vielä sunnuntaina lintsillä kävästä ennenkuin joutuu palaamaan arkeen. Oli muuten ensimmäinen kerta kun kävin kaikissa laitteissa , myös niissä jotka vähän pelotti .. Aattelin nyt kirjotella näitä mieleenpainuimpia kesän tapahtumia. Kesähän startattiin toukokuussa lintsireissulla , johon se nt myös elokuussa päättyi. Toukokuun reissulla mukana oli mun isoveli ja sen tyttöystävä. Oli vähän huono kokoonpano koska meitä oli pariton määrä , mutta ihan hauskan päivän ne mulle tarjos. Tää reissu oli kyllä huomattavasti parempi kun olin oman poitsun kanssa ihan kaksin.
 
 
Joo ja sit kesäkuussa kävin Virossa päiväristeilyllä vetämässä kännit ja hakemassa vähän holia varastoon. Olin siellä yhen mun tydyn kanssa ja oli kyllä hauskaa. Harmittaa vaan kun puolet reissusta on vähän pimennossa sattuneista syistä, mutta eikö se meinaa vaan sitä että oli hyvä päivä takana. 
 
Kertokaa mullekkin miten kuumilla saksilla leikkaus eroaa kylmistä ?

 

Joo ja sit mikä oli kans ihana homma, oli tää asnto. LOVE IT !


Sit parhaita juhlia oli juhannus ainaski ku lähettiin lahteen seikkailemaan ja sit yhen lempitydyn synttärikemut, jotka pidin sille täällä mun kämpillä. Loihdin taas yhden upeen kakun. Tää on ensimmäinen kakku jonka oonkostuttanu alkoholilla.  Tein maito-baileys miksauksen ja kostutin kakun sitten sillä. Lisäsksi tässä ei ollut yhtään kermavaahtoa ja täytteenä oli pilttiä , eli siis tää oli tämmönen vähän kevyempi kakku , mtta toi päällinen oli kllä aika makea pommi. Kumminkin kehuttiin paljon. Plus noi pursotuksethan on suklaata.
 
Joo ja nyt oon sitten valmiina laittamaan taas arkirutiinit päälle ja sitä pitäis startata viiminen kouluvuos jos sitä sitten keväällä valmistuis. Toivottavasti teillä oli vähintään yhtä mieluisa kesä kun mulla, Tuulia kuittaa ja kiittää.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti