sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Blöh

Hello jälleen. Ihan näin aluksi haluaisin tuoda julki sen, että mä totaalisesti hukun mun koulujuttuihin. Sain sen opinnäytetyön onneks valmiiks. Puhuin siitä tossa edellisessä postauksessa. Tein siis kisulleni sellaisen hauskan kiipeilytelineen, jossa on kolme tasoa ja koppi. Siitä tuli just hyvä. Laitan tähän kuvia siitä myöhemmin.

Lisäks mulla on sellanen koristemaalaustyömaa yhen mun luokkalaisen kanssa. Tehään sellasiin lastentiloihin viidakkomaalausta. Ollaan nyt 22 tuntia maalattu sitä ja se on jo aika pitkällä, mutta ei lähelläkään valmis. Tätä siis tehdään vapaa-aikoina koulun jälkeen sekä mahdollisesti myös viikonloppuisin. Joo saatan ehkä olla aika hullu kun oon tollasen tehtävän ottanu vastaan, mutta halusin lähinnä harjoitella tuota koristemaalausta nytkun siihen oli tilaisuus.

Ja varsinaisesti meillä on koulussa menossa kalusterakentamista sekä kiintokalusteiden asentamista. Meidän pitää tehdä kolmen esineen / kalusteen sarja. Niitä tulee yhdistää niiden ulkonäkö ja niitten tulee olla sijoitettavissa samaan huonetilaan. Omaan sarjaani kuuluu liitutaulu, avainnaulakko ja pieni rasia, jossa on lasikansi. Teemanani on kirjaimet ja värikoodina valkoinen ja harmaa. Teen avainnaulakkoon kirjaimet K E Y S ja liitutauluun N O T E S. Noihin kahteen tulee kirjaimet siis mdf-levystä sellaisiksi kohokirjaimiksi ja rasiaan maalaan tekstin 'things'. Oon kyllä ihan innoissaan tosta sarjasta. Siitä tulee kyl niin siisti :))))

Vapaa-aikaani oon tavalliseen tapaan vietellyt oman rakkaan kanssa ja ton höppänäkissan seurassa. Ne on kyllä kaks niit tärkeintä juttuu mulle ! Jaksaa aina piristyy ja ees jotenki pysyy maanpääl tän kaiken hälinen keskellä. Oon kyl aika poikki ku on joutunu muutenki oleen tuol koulus vähä ylimääräst ton valmistumisen takii. Ja koht alkais työharjoittelukin. Älkää ees kysykö missä firmassa, ei mitään hajua !!
Tuulia kuittaa ja kiittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti